Grattis på födelsedagen, Tim ♥

Idag, den 20 november, skulle du ha fyllt 17 år. Du hann inte ens fylla 17.. 
En dag ska jag ta mig samman och besöka dig, och berätta om allt du gått miste om. Varför var det tvungen att hända just dig?..
Jag hoppas att den "andra sidan" finns, så jag får en chans att se dig igen. Den dagen ska jag visa dig mina barn, visa dig allt du missat. 
 
Du är saknad, min vän. Tårarna ligger och bränner bakom ögonlocken, men jag tvingar dem att stanna kvar där. Jag vill inte gråta längre, jag vill inte lura mig själv att "allt kommer bli bra". Allt är fortfarande ett öppet sår, som såsmåningom kommer att läka och bli ett fint ärr. Jag kommer aldrig att glömma dig, aldrig.

Grattis på födelsedagen ♥ 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0