6 månader sedan Du lämnade vår jord ♥

Gårdagen slutade med några vänner, i Sätra. Vägen dit, var lite mer intressant. Jag (som har världens sämsta lokalsinne) bestämde mig för att ta cykeln dit, för att slippa anpassa mig efter bussarna. Självklart åker jag vilse och var ute på "äventyr" i 2 timmar. Det slutade med att en av grabbarna kom och "hämtade" mig. Jag klev innanför dörren runt 3-tiden.

Jag somnade osams med en nära vän& vaknade av ett argt sms från en annan. Så, min morgon (insåg just att klockan var 19.00..) har inte varit den bästa. Man måste lära sig vilka människor man kan lita på och inte!

Som rubriken säger, är det även 6 månader sedan en nära vän gick bort. Saknar dig!

Hoppas ni har en bättre nationaldag än mig, Kram!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0